PREZENTARE GENERALA

 

             SCURT ISTORIC Prin decretul regelui Ferdinand I, nr. 607 din data de 17 Februarie 1923 se infiinteaza Directiunea IX Cluj apartinand Ministerului Lucrarilor Publice, care cuprinde judetele de odinioara Satmar, Maramures, Bistrita-Nasaud, Turda Aries, Cojocna, Soniac-Dobaca si Salagin. In anul 1951, prin Decretul nr. 7 din data de 13 Ianuarie Directiile Regionale de Drumuri si Poduri trec in administrarea Ministerului Transporturilor si Telecomunicatiilor.

CE FACEM?

  • Obiectivul major al activitatii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Cluj il constituie asigurarea conditiilor de circulatie in siguranta si confort pe perioada de vara si iarna pe intreaga retea de drumuri administrata.

  • Analiza obiectiva a activitatilor desfasurate, starea tehnica a retelei de drumuri si a lucrarilor de arta(poduri, viaducte, etc), a semnalizarii rutiere si mai ales a calitatii prestatiilor de intretinere periodica si curenta a impus restructurarea acestor activitati. Rezultatul- ridicarea calitatii serviciilor.

  • Restructurarea face posibila licitatiile, prezenta contractorilor, a consultantei, a unui serviciu C.Q., elemente care creeaza premizele unor servicii de calitate pentru utilizatorii drumurilor nationale. La efectul benefic imediat al aplicarii noului concept concura: abordarea curajoasa a tehnologiilor moderne, utilizarea curenta a informaticii, cresterea concurentei atat pe piata materialelor de constructii cat si in randul constructorilor de drumuri si poduri, a proiectantilor, a producatorilor de echipamente si utilaje. Aceste elemente poseda potentialul necesar de a ridica drumurile noastre la standarde europene.

  • Perfectionarea metodelor de investigare a retelei, exploatarea bancii de date tehnice rutiere, urmarirea cu profesionalism a derularii contractelor, analiza solutiilor tehnice sub aspect financiar determina o mai buna gestionare a retelei rutiere.

  • Asigurarea securitatii rutiere, a semnalizarii verticale si orizontale, a esteticii drumului si a accesoriilor acestuia, asociate cu informarea permanenta a utilizatorilor asupra conditiilor de circulatie sunt generatoare de satisfactii profesionale.